خودرو صفر کیلومتر بخریم یا کارکرده

خودرو صفر کیلومتر بخریم یا کارکرده

وقتی نوبت به خرید یک ماشین میرسد ، شما با این سوال روبرو هستید که خودرو صفر کیلومتر و نو بخریم ، یا کارکرده.در این مقاله میخواهیم به این سوال شما پاسخ دهیم.لطفا با ما همراه باشید و برای خرید قاب کیلومتر روی لینک کلیک کنید.

خرید ماشین تصمیم بزرگی است.این یکی از گران ترین خریدهایی است که شما تا به حال انجام داده اید و موردی است که سال ها در کنار شما می ماند.زمان خرید خودرو جدید ، انتخاب های متفاوتی پیش روی شماست.قبل از خرید اتومبیل جدید ، علاوه بر اینکه شما باید ساخت و مدل ماشین را انتخاب کنید ، باید به این موضوع هم فکر کنید که خودرو کارکرده برای شما بهتر است یا صفر کیلومتر.

مزایای استفاده از یک ماشین صفر

وقتی شما یک ماشین صفر کیلومتر خریداری می کنید ، دیگر هیچ نگرانی بابت گذشته آن نخواهید داشت.با خرید ماشین صفر ، دیگر لازم نیست شما در مورد اینکه آیا مالکان قبلی از وسیله نقلیه سوء استفاده کرده اند ، دچار تصادف شده اند و دیگر موارد تحقیق کنید ، چون خودروهای صفر ، مستقیما از کارخانه به نمایندگی های فروش ، منتقل شده اند.

مزایای استفاده از یک ماشین صفر

شما هم چنین هیچ نگرانی بابت فرسوده شدن قسمت های مختلف نخواهید داشت.به عنوان مثال لازم نیست شما زمان خرید بابت ساییدگی لاستیک ها نگران باشید.بزرگترین نقطه ضعف در خرید خودروی کار کرده این است که شاید به اندازه کافی قابل اطمینان نباشد یا ممکن است نیاز به تعمیرات بیشتری بر روی آن داشته باشید.بررسی خودرو کارکرده ، توسط مکانیک یکی از راه حل ها برای رفع چنین مشکلی است.

با توجه به مطالب ذکر شده ، به نظر شما خرید یک خودرو کارکرده آسان تر است یا خودرو صفر؟بله پاسخ شما صحیح است.از آنجا که زمان خرید خودرو صفر نیازی به بازرسی قسمت های مختلف خودرو مثل موتور ، صندلی ها ، لاستیک ها ، قاب کیلومتر خودرو و تحقیق در مورد تاریخچه اتومبیل نیست ، خرید خودرو صفر آسان تر از خرید یک خودرو کارکرده است.

هنگام خرید ماشین جدید ، می توانید تازه ترین فن آوری را در بازار بدست آورید.با پیشرفت سریع ایمنی ، سرگرمی و اتصال ، حتی یک اتومبیل دو یا سه ساله می تواند قدیمی باشد.خودروهای جدید از جدیدترین فناوری برخوردار هستند.

خودروهای استفاده شده ارزان تر هستند

مهمترین مزیت خرید خودروهای کارکرده این است که آنها ارزان تر هستند.اگر شما حرفه ای باشید میتوانید یک خودرو کارکرده با کیفیت را با قیمتی مناسب خریداری کنید و این به نفع شماست.البته درست است که هزینه خرید ماشین های کارکرده ارزان تر است ، اما باید به این نکته توجه کنید که هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری خودروهای نو ، خیلی کمتر از خودروهای کارکرده است.یک خودرو نو در ابتدا به هیچ وجه احتیاج به تعمیر و نگهداری معمول ندارد و حتی پس از آن ، فقط با تغییر گاه به گاه و تنظیم روغن می تواند چندین سال عملکرد خوبی داشته باشد.اگر خودرو صفر خریداری کنید ، نیازی نیست ، حداقل در سه سال اول ، هزینه ای بابت خرید لاستیک ، ترمز ، قاب کیلومتر نورانی ، باتری یا سیستم اگزوز جدید بپردازید.البته در برخی از موارد استثنا حتی خودروهای صفر هم به تعمیر نیاز پیدا می کنند.
دوستان و همراهان عزیز اگر شما قصد خرید یک ماشین جدید را دارید و مطمئن نیستید که خودرو کارکرده برای شما بهتر است یا خودرو صفر کیلومتر ، با در نظر گرفتن موارد ذکر شده در این مقاله می توانید ، بهتر تصمیم بگبرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *