نور پردازی در صنعت خودرو

نور پردازی در صنعت خودرو

نور پردازی در صنعت خودرو

امروزه صنعت نور و نورپردازی در تمامی جوانب زندگی انسان امروزی نفوذ کرده و سهم بزرگی در طراحی و تولید اجناس ایفا میکند. بدون شک استفاده از نور زیبایی دوچندانی به ارایه محصول و بهتر دیده شدن و استفاده از محصولات خواهد داشت.

 

صنعت خودرو نیز در طی این سالها خصوصا در رابطه با طراحی و دیزاین داخلی کابین از این قاعده مستثنا نبوده و به جرات میتوان گفت که اکثر خودروسازان معتبر در عرصه تولید امروزه نگاه ویژه ای به نورپردازی در محصولات خود دارند.

نور پردازی در صنعت خودرو

مجموعه بست کار هم بنا به نیازی که در این زمینه احساس میشد و هچنین حس نوگرایی و ایجاد تحول در محصولات خودروهای تولید داخل که متاسفانه عموما دارای طراحی و تولید داشبوردهای یکنواخت و خسته کننده و تکراری و قدیمی و نیز درد دسترس نبودن خیلی از امکانات و در اختیار نداشتن عوامل ابزاری در حد توان و وسع خود سعی کرده تا یک تغییر اساسی و بنیادی خصوصا در قسمت داشبورد و کیلومتر که دقیقا جزایی از زندگی رانندگان به حساب می آید چرا که دایم چشم راننده به این مجموعه ادوات داشبورد میباشد داشته باشد .

در همین رابطه و برای اولین بار در سطح ایران و همچنین دنیا طراحی و تولید قاب کیلومتر نورانی بعد از مدتی تولید قاب کیلومتر ساده در دستور کار قرار گرفت که به لطف و عنایت پروردگار متعال توانستیم قاب کیلومتر نورانی را برای تمامی خودروهای داخلی طراحی و تولید نماییم و در اختیار شما عزیزان طالب این کالا قرار دهیم.

امید است که با حمایت شما عزیزان همیشه همراه در اینده نزدیک محصولات جدید و کاربردی تر دیگری تولید و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *