قاب کیلومتر خودرو

بررسی قاب کیلومتر خودرو

بررسی قاب کیلومتر خودرو

بسیاری از مردم هنگامی که اصطلاح قاب کیلومتر خودرو در وسیله نقلیه می بینند، به طور خودکار به یک ماشین سرعتی فکر می کنند. در عصر حاضر اینطور نیست. فناوری خودرو به سرعت در حال پیشرفت است و عمر خودروها بیش از گذشته شده است. پیش از این انتظار می رفت که یک وسیله نقلیه به طور متوسط ​​حدود 100000 مایل دوام بیاورد و شما خوش شانس هستید، اگر بیشتر از آن را بدست آورید. امروزه، اگر وسایل نقلیه شما در طول این سال ها به درستی نگهداری شده باشند، می توانید انتظار داشته باشید که با تعمیرات اندک و بدون هیچگونه تعمیر، به جایی نزدیک به 200،000 مایل برسید. در این راستا جهت شناخت بیشتر این سیستم، لازم است ادامه مطلب را پیگیری و دنبال کنید تا با روند مسافت در خودرو بیشتر آشنا شوید.

بررسی مسافت پیموده شده با قاب کیلومتر خودرو

مسافت پیموده شده با قاب کیلومتر پارس واقعاً به سن خودرو مربوط می شود. یک وسیله نقلیه قدیمی با فاصله کمتر از 100000 مایل به دلیل سن خود، جزو مسافت پیموده شده بالا محسوب نمی شود، در حالیکه خودروهای 3 ساله با این مایل زیاد، به عنوان مسافت پیموده شده زیاد در نظر گرفته می شوند. میانگین مایل هایی که هر سال روی وسیله نقلیه گذاشته می شود بین 10000 تا 15000 مایل است. هر چیزی بالاتر از این مسافت پیموده شده زیاد در نظر گرفته می شود. یکی دیگر از نظرات رایج در مورد معنی مسافت پیموده شده، بسته به نوع خودرویی است که بیش از 100000 مایل در آن مسافت می پیماید. این به طور کلی یک استاندارد هنگام خرید ماشین دست دوم است. هر خودرویی را که بیش از 100000 مایل در آن خریداری کرده اید، سرمایه گذاری پر ریسک محسوب می شود، اگرچه همیشه به نتیجه ای نامتعادل منجر نمی شود.

  • میانگین دوام خودرو

در گذشته، استاندارد لازم برای بررسی مسافت طولانی 100000 مایل بوده است، اما این دیگر صادق نیست. با پیشرفت روزافزون فناوری در صنعت خودرو، محدودیت خودروهای مدرن ما نیز افزایش می یابد و این امر موجب می شود که از قاب کیلومتر سمند بسته به مسافت های پیموده شده استفاده گردد.

قاب کیلومتر خودرو

امروزه می توانید انتظار داشته باشید که وسیله نقلیه شما به طور متوسط ​​200 هزار مایل را بدون تعمیرات اساسی طی کند. این یک میانگین است و بستگی به نوع و مدل وسیله نقلیه و شرایط جاده هایی دارد که در آن به طور مکرر رانندگی می کنید. هم چنین نحوه نگهداری خودرو در طول سال ها هم بی تاثیر نیست. به طور متوسط ​​صاحب خودرو قاب کیلومتر پارس را بین 10000 تا 15000 مایل را روی ماشین خود می گذارد. اگر می توانید کمتر از آن را در سال بر روی وسیله نقلیه خود قرار دهید، عالی است. اگر نه ممکن است بخواهید رانندگی خود را کمتر کنید. برای بسیاری از افرادی که از ماشین خود برای تجارت استفاده می کنند، این امر همیشه ممکن نیست. اتومبیل شما برای راحتی شما تهیه شده است و اگر نیاز دارید در طول یک سال 40000 مایل را روی آن بگذارید، مشکلی در آن ایجاد نمی کند.

بررسی خودرو با مسافت زیاد

ماشین را بر اساس کیلومترهایش قضاوت نکنید. هنگام خرید یک وسیله نقلیه کارکرده، عوامل زیادی از جمله قاب کیلومتر خودرو را باید در نظر گرفت. مسافت پیموده شده مساوی است با ساییدگی و فرسودگی، اما همچنین می تواند دوام یک خودرو را نشان دهد. به جای نگاهی به مسافت پیموده شده، توصیه می شود تاریخچه تعمیر و نگهداری خودرو را بررسی کنید تا ببینید تعمیرات بزرگی انجام شده است و آیا صاحبان قبلی اقدامات لازم را انجام داده اند تا اطمینان حاصل شود که در هنگام نگهداری و تعمیرات معمولی از خودرو مراقبت می شود.

قاب کیلومتر خودرو

نتیجه گیری

در حالی که ترکیبی از عوامل تعیین کننده عمر مفید خودرو، باید قبل از تعمیرات اساسی، بررسی گردد، لذا مسافت پیموده شده مکان بدی برای شروع نیست. اگر قصد دارید مسافت پیموده شده را طی کنید تا در بودجه خود باقی بمانید، بهتر است از قبل به بررسی تعمیرات خودرو بپردازید. یا در غیر این به فمر خرید خودروی جدید باشید. خودروهای جدید به عنوان جدیدترین تکنولوژی و تجهیزات موجود در آنها، از نظر مسافت پیموده شده دوام بیشتری دارند، لذا سعی کنید قبل از خرید از کیفیت قاب کیلومتر پارس خودرو اطمینان حاصل کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *